Ana Sayfa/Sık Sorulan Sorular
Sık Sorulan Sorular2020-06-30T17:03:23+03:00

Sık Sorulan Sorular

ClickNET Uydu İnternet Servisini Kullanmak İçin Nelere İhtiyacım Var?2020-07-24T10:58:42+03:00

ClickNET uydu internet sisteleri coğrafyadan bağımsız kapsama olanı olan her yerde çalışmaktadır. Öncelikle evinizde veya işyerinizde hizmetin alınabilmesi için 1 set uydu ekipmanı satın alınması gereklidir. Uydu ekipman setleri bulunduğunuz lokasyona ve seçeceğiniz yahclick paketlerine göre 74cm/ 98 cm anten, 1watt/2watt BUC ve HN9600/HN9800 ve HT2000 uydu modemi olarak çeşitlilik göstermektedir. Ekipman setinde yer alması gereken Anten, BUC ve Modem konusunda firmamız yetkili personeli sizlere yardımcı olacaktır. Sonrasında gereken modem ile ethernet girişi olan bilgisayarınız arasında uygun uzunlukta bir kablo veya kablosuz bir router üzerinden Yahclick internet hizmetinin keyifli dünyasına girmek olacaktır.

Kurulumu kolay mıdır?2020-06-30T16:13:14+03:00

Kurulum yetkili servis merkezlerimiz tarafından yapılmakta olup öncelikle anteniniz için duvar, çatı, bahçe gibi uygun olan yerin saptaması yapılmakta, anten montajından sonra anten ile modem ve modem ile bilgisayarınız arasındaki kablolama yapılmaktadır. Son olarak sistem testi yapılarak çalışır durumda tarafınıza teslim edilir.

Kendim kurabilir miyim?2020-06-30T16:13:43+03:00

ClickNET sisteminin kurulumu sadece yetkili servislerimiz tarafından yapılabilmektedir.

Kablosuz internet olarak kullanabiliyor muyum?2020-07-24T10:56:31+03:00

Müşterilerimiz isterse uydu modem ile birlikte kendi kablosuz internet ekipmanlarını kullanabilirler. Fakat çıkabilecek problemler ClickNet ‘in sorumluluğunda değildir.

Ödemem gereken fiyatlar nelerdir?2020-07-24T10:55:50+03:00

Ekipman ve kurulum fiyatı ile seçeceğiniz paket ile ilgili aylık ödemelere ek olarak vergiler olacaktır. Aylık hizmet faturasına %18 KDV ve %7.5 ÖİV (Özel İletişim Vergisi) dahildir. Detaylar için bizimle bağlantıya geçebilirsiniz.

Faturalandırma ve ödeme ne şekilde yapılıyor?2020-07-24T10:53:53+03:00

Ekipman bedeli ve kurulum siparişte alınmaktadır. Aylık uydu internet hizmet faturası e-arşiv olarak eposta her ay sistemde kayıtlı e-posta adresine gönderilir. Aylık bedeller her ayın takip eden gününde faturalanıp, tahsil edilecektir. Detaylı bilgi için bizleri arayabilirsiniz.

Benim için uygun paketi nasıl belirleyeceğim?2020-06-30T16:26:47+03:00

Kullanım oranı ve kullanıcı sayısına göre paketlerin belirlenmesinde ClickNET ekibi size yardımcı olacaktır.

Paketimi nasıl değiştirebilirim?2020-06-30T16:30:42+03:00

Kampanyalı bir paket alınmadığı veya özel bir anlaşma yapılmadığı sürece bir üst veya alt pakete geçiş yapılabilmektedir. Paket değişikliğinden kaynaklana bilecek ekipman değişimi konusunda lütfen bizimle bağlantıya geçiniz.

Taşınma durumunda neler yapılması gerekir?2020-06-30T16:31:10+03:00

Firmamızı arayarak yetkili servis merkezimizin ekipmanları söküp yeni lokasyonunuza kurulumunu gerçekleştirmesini sağlayabilirsiniz. Yeni lokasyonunuzdan kaynaklı mevcut anteninizin ebadının büyümesi gerekli olursa gerekli bildirim tarafınıza yapacaktır.

Aboneliğin iptali durumunda ek ücret ödeyecek miyim?2020-06-30T16:31:47+03:00

Kullanıcı sözleşme süresinden önce veya bağlı olduğu bir kampanya var ise kampanya şartları dışında erken iptal talep ediyorsa servis iptal ücreti ödeyecektir. Bu durumlar dışında herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.

İnternet hızımı neler etkiler?2020-07-24T10:46:35+03:00

Yahclick uydu internet servislerini kullanırken hız, bilgisayarınızın veri indirme/yükleme hızı ve ayarları, o anki internet kullanım yoğunluğu, erişmek istediğiniz internet sayfasının büyüklüğü ve bağlantı kurduğunuz sunucunun performansı gibi bir çok faktöre bağlı olarak paketlerde belirtilen hıza göre değişiklik gösterebilir.

İnternet hızım çok yavaşladı nedeni ne olabilir?2020-07-24T10:44:51+03:00

Yahclick servislerinde AKK ( Adil Kota Kullanımı) uygulanmaktadır. AKK sadece indirme limitiniz baz alınarak uygulanmaktadır. Veri indirme limitinizi aşmanız durumunda seçeceğiniz paket oranında hızınız düşecektir. Hızınızın artması için Jeton alımı veya daha önceden alınmış jetonların kullanımı yapılabilir. Jeton kullanılmaması durumunda kota yenileneme tarihi beklenmelidir. Kota yenilenme tarihi sistemin aktif edildiği gündür. Örneğin; 24.07.2020 tarihinde aktif edilen bir sistemin kotası her ayın 24. günü yenilenir.

AKK (Adil Kota Kullanımı)‘na girip girmediğimi nasıl anlarım?2020-06-30T16:48:51+03:00

Mevcut kota ve jeton detaylarınızı web sayfası üzerinden veya ilgili uygulamayı bilgisayarınıza indirerek takip edebilirsiniz.

Jeton nasıl satın alınıyor?2020-06-30T16:49:45+03:00

Jeton önceden alınarak veya anlık alınarak kullanılabilir. Jeton ücretleri seçmiş olduğunuz pakete göre değişiklik göstermektedir. Her jeton sadece kendi paketi için kullanılabilir. Önceden alınmış olan jetonlarınızı servis süreniz boyunca geçerlidir. Detaylı bilgi için bizleri arayabilirsiniz.

Go to Top